2012

Nytt år!!
Hjälp!!!!
När blev det 2012????
Åren går fort! jag vill bromsa lite!!! det går lite för fort!!!
Gårdagen blev lungn!
Hemma fix bla lillemans nya säng fixade min make!! så vi pysslade hemma hela dagen!
PÅ kvällen kom min kära mamma å pappa hit!! åt gott!! enkelt blev det men ack så gott!!
Räkcocktail å vitlöks baguette
Lövbiff med hemmagjord gratäng med vitlök!!!
Marängtårta!!!
Lilleman kvartade in efter förrätten!typ kvart i 6.....men vaknade kl 21:40 för sedan fira in det nya året med oss!!=0)
Idag ska jag ut på en prommis!! sedan blir det lugna puckar!!!
Kramar alla ni läsare!! jag vet att ni finns! =0) och gott nytt 2012 på er!<3


Kommentarer
Postat av: Camilla

Gott nytt ååååår!

Nyårslöfte blir att SES igen i år!

Kram

2012-01-01 @ 21:02:43
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Jenny

Önskar dig ett grått nytt hår!!! Eller...gott nytt år skulle det ju vara...tack för sms:et! Kram Jenny

2012-01-03 @ 18:29:21
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0