Hohohoooo jag älskar polly å detta var rik...

img_5283 (MMS)

Hohohoooo jag älskar polly å detta var riktigt smarrigt! Jag behöver lite polly efter Zumba Toning;0) vi kör med vikter! Jag har 2,5 kg i händerna! Som maraccas typ!! Jobbigt å tungt! Annars så håller vi på att innskola lillhjärtat på dagis! Men nu blev han sjuk i helgen å har feber å är förkyld:0( lillstackarn! Jag hoppas han piggar på sig snart!! Nu ska jag å maken kolla True Blood.... Vet inte vad jag tycker om serien egentligen:0) Kram


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, men muuums! Jag älskar också Polly! Måste kolla på ICA om den finns nästa gång jag handlar.

Kram!

2011-09-04 @ 22:21:58
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0