Ikväll kör vi gärnet i zumba igen:0) kul!!...

img_9877 (MMS)

Ikväll kör vi gärnet i zumba igen:0) kul!!! Nästa vecka så kör jag zumba på onsdag å åker på zumbathon på lördag å zumba på söndag:0) det e så jäkla kul!!! Vi ska vara med å ha en typ av uppvisning på yran i grannkomunen till sommaren!! ;0) de ni!! Hörligt vårväder har vi med! Takdropp å sol! Lilleman tar sin dagliga dos av vagns sovning ute:0) snart 2 å en halv timme! Jag har druckit loka melon å käkat lite karra å läst skvaller! Min huvudvärk hänger kvar:0( Ha en fin dag:0) ikväll börjar greys!!! Kram


Kommentarer
Postat av: Veronica - Mot toppform

Åå vad kul med Zumba! Har aldrig testat det men är så sugen!

Ha en härlig dag!

2011-03-17 @ 07:18:44
URL: http://motmintoppform.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Det låter underbart!

Hoppas att du blir bättre i dina ben och fötter bara. :/

Själv invigde jag Greys med att somna i soffan lagom till 21.00. Irriterande!

Kram kram!

2011-03-17 @ 08:06:57
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: A

Lycka till.

jag kommer nästa vecka.

Har nu köpt zumba på dvd som jag kör hemma dom dagar jag jobbar sent. Köpte på www.uffessakerochting.se Men det är ju bäst i grupp. men bra alternativ om man inte alltid kan. Ses nästa vecka. -A

2011-03-18 @ 09:41:35
Postat av: Anonym

Hallo A!

Vem e du?! Blev nyfiken:0)

2011-03-18 @ 12:54:22
URL: http://lillkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0