Regn,snuva,zumba!

Jaaaa!!! Trök väder!!! Jag har ätit min gröt! Druckit mitt kaffe!! Nu slöar jag... Läs sovde vid tvn..... Lilleman e snuvig, vet ej om vi ställer in resan till helgen! Inte kul för honom:0( Fast det verkar inte gå nån nöd på honom:0) Igår var vi ju te stan å köpte en blommgrupp till svärmor som fyllde år! Sedan gick jag 6 km med strejkande hund:0) å Barnvagnen !!! Hunden ville sova ist;0) Så sedan var vi ju dit! Till svärmor Å fikade lite tårta å for hem!! Idag tänkte jag baka vi får se hur det går me det!!! Ikväll blir det zuuuuuuuumba;0) så jag håller tummarna för mig själv;0) Kram på er!!!!! Greys var det ju igår me!! Härligt att det e igång igen!!! Gillar nog mark mer ānn derek ja:0) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0