tandis....


Japp!! då var detta gjort för denna ggn....5 år sedan sist å ett litet hål!! känns ju skönt!! han lagade hålet på en gång!! Usha!! =0) Men nu e det gjort!!!!

Annars har det inte hänt mycket här de senaste dagarna!! utan de rullar på!!!
Igår hade vi tur!!! var ute på en kvälls prommis å hann komma hem innan rgnet öste ner!! tur d!!! fy vilken skur!!!

Ikväll blir det S A T C 2!! jag längtas!! efter min stoooora popcorn!! hahaah!!! å min cola zero! jag blev sugen på en sådann!!! haha!!!

Jaja nog med svammel för nu!!
Kram till alla mina fina läsare!!!

Kommentarer
Postat av: Liw

Men va fusk! Inte att du varit till tandis för det gör mig illamående men att få se SAtC 2, riktigt avis..



trevlig torsdag!

kram

2010-05-27 @ 12:47:36
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0