sköna söndag! =0)

Helgen går mot sitt slut!!
Har i vanlig årdning tvättat 2 st marskiner sammt bakat muffins!! Muffins med lemon curd blev det denna gång!!

   

Detta muffins träd fick jag av syrran för några år sedan coolt tycker jag!!=0)
Annars var syrran hit å fick smaka å ta hem muffins innan hon åkte hem igen!! =0( men hon kommer snart igen!!=0)
Igår kväll så var min moster hit på middag!! av dom fick jag 2 st grönväxter!!! det är bra med inte allt för krävande blommor tycker jag...har inte direkt gröna fingrar!!=0)
Sammt kom dom hit med en frukt tårta utan grädde!!! så fräch!! Me like a lot!!!

Ikväll ska jag försöka få mig att sätta mig vid ro å kolla på Did you hear about the morgans...!=0)
Jag gillar Sahra Jessica Parker!!! så den hoppas jag blir bra!!!

Min Lilleman är ute i sin "gå stol" å far om kring å surrar i köket!! så söt!!=0) mamma e så stolt över honom!!=0) hihihi!!

Ha en fin söndag på er!!! här blåser det huggaormen!!!
Kramen på er!!!

P.S. fick ett presentkort hos frizzan med av syrran!! sammt kommer det att tillkomma en present till!!!=0) Sedan sa hon att hon skulle kika när hon åker till kansas!!=0) d.s.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0