Sjukling in da house...

Jo lilleman e lite rosslig å hostig lite snuvig! hade feber igår kväll å imorse!! nu värkar den ha försvunnit! håller tummarna för det!!
Tapper e han min lilleman!!
far omkring i stolen bla.!
Idag har jag inte gjort många knop...man få ha sådanna dagar med!



mitt på dagen fika!! lite gotta!! nu gnager jag på ett äpple!!!



sitter i 40 gradig hetta på altanen å kollar i denna läckra lilla bok!!



hittade detta som låter gott!!

Imorrn få vi se om mamma å pappa kommer å passar lillen så vi får åka å kolla lite å¨ikea!! få se hur han är först å främmst!!! Han har druckit mycket idag med!!! duktiga lilla vännen!! Hemgjord svartvinbärs saft som bvc rekomenderade!!! så han få det idag!!! =0)

Kram å fin helg!!! om jag inte kollar in en gång till!!! man vet aldrig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0