Shoppingen igår!

Bilder Kommer senare!! har ju 2 st krassliga typer i huset!!
Lilemans förkylning e väll lite bättre men ska ringa bvc imorrn ändå!! med tanke på hostan =0/ men annars verkar han pigg å ingen feber!! lite snorig!
Stackars sambon verkar ha blitt eller va det han som var smittbärare till lillemans förkylning? iaf ligger han på soffan idag!! förkyld!!
Jag proppar i mig sinova tabletter för säkerhets skull!! få se om jag kan va ute lite sedan när lillen sover eftermiddags luren!! så få jag i mig lite luft=0)

Igår shoppade jag ju "Maria Montazami klänningen på hm! garden collection för 199kr, sammt ett svart brett bälte för 179....hahaha!!! nästan lika mycket som klänninigen!!!
Sedan blev det en emil tröja åt lilleman en kortärmad body!
Intersport köpte jag ett par löpar skor som försäöljaren hade sålt till massa som skulle till stockholm maraton så jag slog till!! inte för att jag direkt ska springa maran!! men de hade kostat 1100 å nu 690kr så jag fyndade!! de var ett par adidas!
Sedan var vi på jula å jag köpte ett våffeljärn kombo grill å smörgåsgrill!! så nu kan jag göra belgiska våfflor!!! Jippie!!!

Igår kväll de som ska på ac/dc över till oss å grillade ! jag gick å var tråkig å la mig 23:00 huvudvärk/migrän å sambon kom å la sig vid 01:00 när de åkt hem!!
Lillen hostade så jag hämtade honom till oss vid 03:00! stackare!!=0(

Ha en fin söndag så får vi se om de kommer bilder sedan under dagen!!!!
Hugs!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0