Krax!

Lilleman har fått lite hosta =0( han har ju aldrig varit sjuk på sina 6 1/2 månader!!! så jag ringde upp bvc orolig som jag kan bli!=0) man skulle pallra upp med Böcker under madrassen i sängen sammt att han skulle dricka ljumma saker!! typ lite svartvinbärs saft!! Han har ingen feber heller!!! men jag e väll en riktig höns mamma!! =0) Han har farit runt i sin racer bil för ett tag sdan men sett lite matt ut på  sina små ögon! men glad ändå!! Nu sussar han sött i våran säng! =0) e man sjuk så får man vara där!!;0)

Så här ser det ut på tomten våran just nu!

     

     

   

Ja som ni ser har vi stor tomt...det tar tid med gräsklipparen!! Här har "Påskblommorna" blommat!! vi e lite sena i norr.... rabatten e okrattad å oplockad på framsidan...ska sägas att vi har mindra att klippa där!! bara en plätt!! =0) Grillen står där med för det blåste så när vi grillade sist bak..=0)
Hoppas ni får en fin dag!!! nu ska jag hänga tvätt!!!
Kramen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0