Hej Hopp!

Hallå!!
Ni ser!! jag e tillbax!!
är i veckan har det varit sjukstuga!! Lileman har varit febri snuvig å hostig!! sedan blev sambon sjuk!! jag har klarat mig!!! har haft ont i halsen till å från! men jag hoppas innerligt att jag klarar mig nu då!!!

   

Min shopping från förra veckan!! Klänningen/tunikan från H&M  Skorna från Intersport å tröjan till Lilleman från Lindex!!
Funderar på att klicka hem kläder från Lindex med!! det e 25% på hela köpet! om man e medlem i clubben!!!
Imorrn ska jag med mamma på shopping tur till da city!! få se om jag hittar någe!! på lördag e det konfirmation med!

Ha en fin dag!!! Hoppas det blir samma väder som igår!!! jag å grannen sammt sambon avnjöt vin på altanen i gudomligt härlig värme!!!! =0)

KraM!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, klänningen ser ju superfin ut. Något att ta med till Gotland kanske? ;)

Jädrans vad du shoppar, själv har jag inte hunnit shoppa på länge nu, har fullt upp med att skruva upp klockor, måla soffor, klippa gräs och hemmapyssla. :-D

Kramar!

2010-05-16 @ 20:43:52
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0