Gårdagens shopping...

Bildbevis....men tyvärr urusel kamera/ljus på korten men en sneek peak vad jag hittade iaf! =0)


En cult kruka/ljuslyckta med rosa ljus sammt stenar!!=0)

  Turkos tunika från beyoung tro jag det va!! mkt härlig!!! Finare i verkligheten änn bild!!

 Jeanstunika/klänning från samma som ovan!! härlig härlig!!!

 En likadan fast med resor nedtill, mkt härlig!!! hade den igår!!!

 Denna var jättefin på!!! fast inte på hängaren....hade aldrig köpt den om jag inte provat den!!!

 En storskjorta! att skrota i hemma med leggings/skärp! =0)

 En stor ljuslyckta at hänga eller ha stående på altanen!!!=0)

 -II-


Lilleman fick bagy jeans shorts å en t-shirt!! kostar typ mkt pengar ...hahaha!! men kul att handla till de små!!

Ja ni ser!!! fast vi inte hann med allt vi skulle igår...å våran lilla stad e liten!!! Hittade ett par bagy shorts med till mig men storleken var för liten...surt !!! men ganska bra med!!! hahaha!!! sedan handlade jag ju en konfirmations present åt sambons brors barn som konfirmeras på lördag! det blev örhängen å halsband från guldfynd i silver å med pärlor på!!
Var ut å gick en sväng igår med!!! härligt väder!!!!
Idag har jag ryckt hunden så nu har vi en ny vovve hemma!!! =0) det blev lättlagat idag!!! Potatis bullar !=0) direkt ur en frysdisk nära dig!!!
Sitter å funderar om jag ska ta å bege mig ut å motionera men vet inte hur vädret blir...vi få se!!!
Kramen till er alla!!!

En liiiten uppdatering! bakade ju krämbullar igår! 1a ggn!! snabbt å gott!! =0) farligt gott!!! =0)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Herregud! Du shoppade hela årets ranson av kläder på en dag ju! Vad lyxigt!

Kul att få med lite annat kul också. Cult gillar jag ju massor, som du vet! :)

Hur ser det ut för er den 3 juni? Jag jobbar kväll då, börjar vid 12.30, men kan flexa till typ 14.00. När beräknar ni åka förbi Gävle?

Hoppas verkligen att vi kan ses, om ni inte tycker att det blir för stressigt att stanna till. Annars kan jag möta er någonstans vid t ex Gävle Bro eller så, bara så att vi får säga hej. :)

Kramar!

2010-05-18 @ 21:18:46
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0