Bilder å sånnt!

Os är ju slut!! men här ser ni varsin mössa till lille A å mig!! =0) fina va??



Kvällens väder....kommer stormen med snö måntro???

  

BagLady armband som jag fick av mamma å pappa!! det var finfint tyckte jag!!!

Lite konstigt inlägg, dagarna har ju man levt i bubblan av lycka med den lille sonen!! å på kvällarna de senaste veckorna har man ju sett OS på tv!
Så nu kommer man tillbax i det vanliga igen!! =0)
Det har ju inte hänt så mycket annars menar jag!! =0) ni som har mig på fejjan vet ju vad jag sysslat med! =0)

Idag var sambon ut å letade pjäxor till längdskidor( han ska låna pappas skidor) men gud va det var urplockat på skidor!!! Nada!! så jag hoppas han finner på nätet å kan skicka efter rätt storlek!
Jag däremot hittade stavar!! till rea pris 140kr!! haha!! mina uråldriga skidor duger gott å väl till mig! jag måste få upp min usla kondis!! å där av inget konditori! =0) hihihi!!!
Men idag blev det en bakelse....pappa fyller ju år!! så of course blev det en god bakelse!!

Nä nu ska jag plocka lite!! ni ser jag har kommit tebax efter OS!!
Kramen!!!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Välkommen tillbaka! Har saknat dig! Men, har både du och sonen OS-mössor? Så sött! :)

Fint armband också! Smycken kan man aldrig få för många av.

Visst skulle ni också åka vecka 14? Hoppas sambon hittar pjäxor tills dess...

Nej, nu ska jag lägga mig och läsa vidare I min bra:iga bok.

Kram så länge!

2010-03-01 @ 21:58:58
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: mio

Smycken kan man inte få för mycket av..och inte bakelser heller! Nu blev jag sugen, har varit ute o gått hela förmiddagen. Himla kreativ idag..uppe med tuppen. Det är verkligen inte likt mig! Men skönt är det! Kram!

2010-03-02 @ 12:49:46
URL: http://mmio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0