Rooooliga dagar!!

Men det tar på krafterna!!! det var ett lite sleetet gäng som styrde kosan uppöver igår igen efter roliga 2 dagar i Ac/Dc's tecken!!
Jag hade klockan ställt på 05:00 på torsdagen...yrade runt hemma å for iväg strax innan 06:00....väl en mil hemmifrån kom vi på...fasen biljetterna...så det var bara att vända å åka hemmåt igen...tur att vi inte hunnit fara längre säger jag bara!=0)
Sedan for vi en i Gävle till Camilla på supersmarrig fika!!! Mums!!! å tack för att du släppte in oss 'toka från norrland ' i ditt hem!! ;0) det var mycket trevligt!!
Sedan bar det av mot stockholm å in å hämta smörgåstårtan på ica å sedan hem till min faster!! jag säger det igen !! Mycket trevligt var det!! =0)
Med lite varmt innanför kroppen å full av skratt ( så tårarna rann....) så satte vi kosan till stadion å konserten!!
Det ända sura med det hela var att det röktes från alla håll å kanter där vi stod...man kjedierökte säkert 17 limpor cigg .... luktade likt en askopp sedan!! huvudvärk på köpet!! =0/

Igår kollade vi in danderyd innan vi for mot täby å shoppade lite!! sedan hemmåt!!




     
Lite shopping till lilleman han jag med oxzå!! =0) inte d bästa bilderna...

Dagen idag började med lite nyhetsmorgon!!
Ha en fin dag!! jag ska ha en lat dag!! med tvätt, å middags gäster (mamma å pappa) det blir lax i paket!! =0)
Kramen!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men det var ju bara roligt! Ni piggade verkligen upp min dag med ert besök. Nu får ni ha det som "krav", att ni stannar här varje gång ni åker söderut!

Eh... lite shopping åt lilleman?!? Det såg ju ut som en halv butik. ;) Hälsa gänget!

Kram!

2010-06-05 @ 13:15:44
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0