Lax i paket...

Hello!
Eller det är god morgon!!!=0)
Jag är uppe med lilleman , sambon ligger å drar sig!! (Typiskt) Hunden är oxzå uppe!!=0)
Lilleman har på sig de nya Jeansen som ser slitna ut å piket tröjan!!( från handeln i stockholm)
Idag ska jag ta å gräva upp en rabatt som sitter på ett knasigt ställe där vi aldrig e....den ska bort!!! växer så mycket ogräs där!!

igår vart det detta till middag!
   lax i folie paket med dill rödlök tomat persilja!! citron peppar å flingsalt!!! 10-15 minuter i ugnen på 250 grader!! Mums säger jag bara!!! grillade samma förra helgen med!!! detta rekomenderas!! å inget söl blir det heller!! =0)

Mamma hade gjort en supergod choklad kaka till efterrätt med kardemumma å kanel i !! ska be om receptet till den ifall man får någe folk över på middag!!

Nu e syrran snart på svensk mark igen!! vid 11 landar hon på arlanda igen!! efter trippen i kansas!! så jag hoppas hon kommer hit ner till helgen!!

Nu ska lilleman ha lite välling!! Kram å fin söndag på er!!! =0)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi har också hållt på med trädgårdsfix i dag. Grillade lite på kvällen, men nu började det regna. :(

Laxpaketen såg supersmarriga ut.

Kram!

2010-06-06 @ 17:38:26
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0