I'm back!!

Hellu!!!!
Vilket skitväder det varit här i helgen...iaf fredagen var hemskt det formligen spöregnade här hela dagen!! =0(
Vi hade det ganska trevligt ändå!!!

Sedan har helgen gått i bakandets tecken både i fredags å igår så bakade jag kanelbullar!!! =0)

Å i torsdags var jag på prommis

å i lördags var jag in på stan å köpte ett armband =0)



Satt ju å kollade in bröllopet med!! fint var det =0) å påkostat =0) hihihi!!! sedan så var vi  å åt på Kina resturangen med en arbetskompis å hennes man! det var gott en Irich coffey blev det med!!! Mums!!

Idag skiner solen å jag å lilleman ska ju gå på prommisar idag e det tänkt!!! =0) mysigt att solen visar sig idag iaf!!
Hoppas ni får en fin start på denna midsommar vecka!!! Kram! kram alla bloggisar!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jasså ni drabbades av ovädret ni med igår? Vilken "tur" man har som har hus och barn, finns alltid något att göra, hihihi =)

2010-06-21 @ 11:01:40
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/
Postat av: Camilla

Här hade vi ganska fint väder i helgen, men inte så varmt.

Nu har de lovat sommar i 10 dagar - det litar vi på! :)

Fint armband! :)

Och tack för inbjudan, vi kanske dyker upp hos er under semestern. Vilka dagar är ni på Gotland? =)

Kramelikram!

2010-06-21 @ 22:37:45
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Carina

Vi har varit ute med vagnen i helgen och haft toppenväder faktiskt. Till och med så pass att jag fått ränder efter kläderna jag hade på mig i lördags :-)

Kram Carina

2010-06-22 @ 08:33:01
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0