Lyckligt gift!

Dessa veckor jag varit borta har vi hunnit med både det ena å det andra!!
Varit till Visby och gift oss!! =0)
Bara slappat å tagit det lungt med lilleman!!!!

Jo vist tusan har jag gått å bleve fru!!! det hela var planerat in i minsta detalj!!!
Vi ville inte ha någe stort bröllop! utan ett litet!! privat!!!
Det var vi och våra grannar(som oxså gifte sig) i ett litet rum innanför ringmurarna i visby!!!
Mysigt!!! speciellt när vi prickade in den bästa veckan utav 2 den na sommar på visby!!!
Det hade varit värme rekord veckan innan å dagen vi gifte oss var det +31 i skuggan kl 09:00 på morgonen!! =0)
Kl 13:00 blev vi herr & fru! =0) den 13/7 !!!
Sedan gick vi ut å åt!!! MYS!!!!

Annars så händer det mest saker kring lilleman !!! han ställer sig / reser sig mot allt!!! kryper ålar ja allt!!! kryper i trappor me....måste köpa grind!!!
Allt går så fort med lillen!! snart ett år....! ska vara hemma med honom tills han e nästan 2 år!
Börja jobba 2 dagar i veckan efter nyår, å min jobbar helg! så man drygar ut lite mera!!!
Jag vill vara med honom jämnt!!! men det går ju inte!!! men jag vill!!!! han e vårt allt!!!

Idag ska vi ut med familjen å släkten ( tror de ska fira oss lite) dax att göra sig iårdning tror jag!!!!
Ha en fin dag!!!
Kraaaaaaaam!!!!


Kommentarer
Postat av: Liw

GRATTIS frun :-)

2010-08-20 @ 17:33:31
URL: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0