Söndag.

Sista söndagen i Januari är det ju Prix d'Amerique! Världens tuffaste travlopp!! Har sett det åtskilliga ggr..dock aldrig live...men det e oligt att se!!

Har inte gjort mycket dessa dagar....sambon har jobbat heeeeeeeeela helgen...jag har deeeeeeegat hela helgen! =0)
Dammsög bara för någon dag sedan å dammtussar har redan dökit upp....undra vart alla tussar kommer i från...kanske hunden...fniss...han tappar ju lite päls...
Imorrn ska sambon iväg till vetrinären med honom å kolla tablett dosen!! Jag å lilleman ska gå ner till byn å gå på apoteket! ska bla.köpa sådannt dära medel som man dushar i före operationen...både kvällen innan å morgonen!!

Tänkasig att i vår lilla by har vi inga klädaffärer...bara en ica å konsum butik!! hihihi!! man få åka till stan för att hitta lite affärer att shoppa i!hahaha!!
Kom ju på vi har en ok/q8a med!! ;0)

Nu har jag badat å matat lillen...snart börjar I en annan del av Köping! =0) de ska jag se!!

oo en sak till min kära galla spökar idag igen ...men försvann med bara 1 tablett!! halleljua!! =0)

Hoppas ni får en fin vecka nu!! vi går mot ljusare tider!! =0)
Kraaaaam!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0