Kär i ett wåffeljärn....

Satt å kollade runt i bloggar å sedan spanade jag in i Kitchenaid's tillbehörs avdelning på bagare & kocken.... herregud vad mycket jag skulle vilja ha på den sidan!
Såg en glassmarskin som jag skulle vilja ha!! Vill försöka göra så mycket som möligt själv istället för att köpa färdig produkter...speciellt nu när jag e hemma å fått barn!!
Såg även ett wåffeljärn!! som tillverkar sådanna tjocka frasiga häeliga wåfflor!! =0) Mums!! ge mig ett sådannt! TACK!!!!

Annars så e det lite varmare här idag!! bara sis sådär..-17 nu!

Igår var vi till vetrinären med hunden som fått ett excem... vid munnen lämpligt nog....så nu vill han inte äta heller...jippie!! det e så synd om honom!! ='0(.... men det blir förhoppningsvis bättre....fick recept på salva som vi ska smörja på 2ggr dag i en vecka...sammt fick jag köpa ett shampo som man ska löddra in där vid munnen...å en fuktspray... plus att jag köpte torrfoder...där slutade kalaset på 1600kr.... ja vad gör man inte då??? jag skulle göra allt för min lilla hund!!! =0)

Nu har jag gjort trav till sambons jobb...så vi får hoppas att de vinner pengar!!! å lilleman sover sött!! jag har hunnit äta frukost å kollat lite på tv!! även fast det inte var någe! =0)

Hoppas ni får en fin lördag på er!! käre vänner!!! Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Carina

Vi bodde intill Bagaren & Kocken i Gbg så jag var allt in där några ggr och blev rejält sugen på ALLT! Oj så mycket fint de har där inne!

Kram Carina

2010-01-09 @ 09:57:50
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kitchenaid-grejer är to die for...jag får väl önska mig i födelsedagspresent kanske?

Inatt har jag vaknat femtielva gånger av vovven som ligger och slickar och slaskar. Trodde det var eksem eller nåt men han verkar faktiskt ha ont i halsen/förkylning. Hur kurerar man sin lilla älskling tro, är det vila, värme och vätska som gäller även för vovvar?

2010-01-09 @ 17:01:55
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du får önska dig ett sånt våffeljärn till nästa födelsedag då. Du har ju en snäll sambo. ;)

Själv skulle jag nöja mig med en Kitchen Aid... ha ha...

Är Robbies skiva bra? Hörde den där lugna låten på radion i går igen (samma som han sjöng hos Skavlan) och den blir bättre och bättre.

Hört rykten om att det pratas om Robbiebröllop till "Alla hjärtans dag".

Ha en skön söndag. Här är det -20 i dag igen, är så trött på kylan nu.

KRAM!

2010-01-10 @ 09:27:34
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: emma

hehe ok, ja får la göra de:P

joda allt e vra annars. bra med dig också:)? hur gammal är er lille nu? kram

2010-01-10 @ 10:12:21
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0