Jodå...

Väder kan man inte göra mycket åt men visst är detta trist...-30 ute...blä!!
Idag har jag plockat bort lite jul i tvrummet!! det är bara julstjärnorna kvar i fönstret! Började känna av min galla så jag fick ta tablett!! har inte vågat mig ut i brevlådan idag så få se om jag har fått en kallelse upp till sjukhuset!!

Jag såg Twilight igår, å det var faktiskt rätt ok!! den var bra!! =0) Vi ska se "2"an idag!

Annars så händer det inget!! ville bara ge er en uppdatering om min välllllllllllllllllllldigt händelselösa dag! =0)

Vad gör ni i kylan tro?? kram å trevlig torsdag...för det är väl det idag...man vet ju inte vilken dag det är...men till veckan e det vardagen grå!! =0)


Kommentarer
Postat av: Nina

här är det inte alls lika kallt idag, så man har till och med vågat sig ut en stund- skönt!



usch, det där med att städa bort julen har jag inte orkat ta tag i än!... :(



kram!

2010-01-07 @ 18:52:15
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Carina

Vi hade inte så kallt igår faktiskt, ca -12 hela dagen så det gick att vara ute men det toksnöade.

Oj vilka mängder vi har nu, lär ligga tiull midsommar minst!

Kram Carina

2010-01-08 @ 08:45:12
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Camilla

Iskallt här också, neråt -20 i dag då... blä!

Hoppas ni får en mysig helg. Twighlight var bra tyckte jag. :) 2:an har jag inte sett.

Nej - nu vill jag har mer normala grader ute.

Kramar!

2010-01-08 @ 16:09:27
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0