Helgen! =0)



Japp så var det söndag igen då! jisses vad fort det går!!
I fredags så var jag å en kompis hemma hörande i Örebro men är här åp hälsar på sina föräldrar ute å gick! mycket trevligt sällskap!! Alltid trevligt när hon e hemma på besök!
Till veckan kommer hon å hälsar på någon dag med!! =0)
Annars så hände det inte mycket i fredags...inte när jag tänker efter iaf!! =0) det blev Lets dance å travgalan på tv iaf! sedan blev det natta! =0)
Igår var jag ute med mamms å papps å handlade....kollade på kläder ( mest till lilleman...) men jag har så mycket å får mycket så jag väntar tills det kommer mera vår sommar innan jag köper någe mera tror jag nu iaf! såg en fin " skin" jacka åt honom på kappahl men den va brun....jag e ute efter en svart! =0)  Annars handlade jag på apoteket! Huvudvärkstabletter å berocca åsså nappar å nappbands hållare till lillen så inte nappen åker på golvet hela tiden! =0)
Sedan köpte jag en Volumaster åt mig själv!! den funkar faktiskt!! provade den när syrran va hema ( hon hade sin med sig!) å imorse provade jag min! det e lite krångligt till en början men man vänjer sig! =0)
Annars blev det mat handling med!
Gårdagskvällen spenderades hos grannarna Åsså fick jag känning å fick ta ytterligare en tablett... det blev även robinsson!

Idag har jag hunnit med en prommis med lilleman å örebrotjejen! =0) å hunden! Nu ska jag sätta fart i köket! mamma å pappa ska hit på middag! jag äter rester för jag vägrar äta Gös som min sambo fiskat ! =0) är mkt kräsen så därför vill vi ha hit mera folk så den går åt! =0)

Nä ha nu en trevlig kväll allla!! ikväll ser jag slottet! som jag spelade in igår!!
KrAm!!!



Kommentarer
Postat av: Nina

mmmm, minns precis hur galet förtjust jag var i att handla bebiskläder när mina var små.. det är fortfarande kul, men jag har nog lugnat ner mig lite, även om det inte märks när man kollar deras garderober! hihi.. kram!

2010-01-25 @ 20:11:56
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0