Godmorgon tisdag!!

Mitt humör är bra!! =0) solen skiner!! man får lite vårkänslor!! Jippie!! å det e bara -5 grader ute!! Wiiihaaaaa!!!!

I torsdags så for min käre sambo på möte med jobbet å blev borta tills fredag....Men då kom syrran hem å sovöver här!! det e jag tacksam för!!
Mitt själv förtroende e i bott bara för gallans skull!! har inte hört någe mera ang operation....ska ringa imorrn om jag inte hört någe tänkte jag!! då var det över 2 veckor sedan jag ringde å undrade!!
Jag törs ju inte göra något...å det e jäkligt jobbigt...det enda som gnager i huvudet e ju denna jädra galla!! =0)
Men iaf så sovde syrran över!! Hon hade med sig pressenter!! wiiiii!!!
ag fick ett jättecoolt halsband i form av en cupcake!! =0) rosa e den med!! bild kommer sedan!! =0) åsså fick jag dush crem i form av bodyshops passionsfrukt!!! =0) mycket glad e jag!!!

Annars så har jag ju spenderat helgen med familjen!! mycket trevligt var det iaf!!!

Lilleman har börjat att dra i mitt hår....AJJJJ .... så nu e det bara att ha i hästsvans!! enbart när jag e ute å går med vagnen så e det utsläppt!! =0) man vill ju inte bli flintis !! hahaha!!

Igår så var det sprut dax för lillen!! =0( buhuhuhu!!! jag gillar ju inte sprutor!!! han va så söt å skrattade å när själva sticket kom så reagerade han inte men när de började spruta in vaccinet så blev det krokoliltårar!(nästan på mig med!!)

Annars rullar ju vardagen på!! igår kollade jag idrottsgalan på tvn !! Kul at Helena Jonsson fick pris!!! hon förtjänar vart enda pris hon fick!!!
Ikväll tänkte jag kolla p mästarnasmästare på 1an!! =0) de ycker jag e kul!!

Har bokat in (fast ej hört någe om stugan ännu...) en vecka i fjälls!! storlien i vår!!! Hoppas få mycket sool!!! det brukar va så härligt i fjälls på våren!! sedan har vi ju Gotlands vistelsen i sommar med!!!

Vad trevligt allt är förtillfället!! hihihi!!

Nu e det slut svammlat....konstigt inlägg...jaja!! kram på er där ute !! vem ni än är....hahaha!!!
    där kom bilden med!! hur söt som hellst!!

Kommentarer
Postat av: Nina

hihi, vilket sprudlande inlägg.. förutom din dumma galla så, såklart.. hoppas du får några bra svar och tid snart!



härligt med presenter, halsbandet låter ju jättesött!



ha en bra dag! kram

2010-01-19 @ 12:56:17
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Nina

här snöar det förresten, inte alls lika muntert.. :/

2010-01-19 @ 12:56:45
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Carina

Presenter är toppen i alla lägen, alltid välkommet! Låter toppen med en fjällvecka i vår, känner mig också lite sugen men får nog nöja mig med husvagnen i Dalarna skulle jag tro!

Kram Carina

2010-01-19 @ 18:11:23
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Camilla

Mmm, vilket gulligt halsband du fick av din syster. Snällt av henne att bo hos dig då mannen var borta. :)

Vilken vecka är det ni ska till fjällen? Vi åker vecka 14. Sent, men hoppas att det finns lite snö kvar då åtminstone.

Hoppas att du hinner operera dig innan ni åker. Håller tummarna!

Kramar!

2010-01-19 @ 19:17:18
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0