Baka baka baaa aaaa ka!!! =0)

Jo visst se ni!
Fast bild bevis kommer imorrn förhoppningsvis när jag vet vart sladden är....tror sambon stulit med sig den på övervåningen!!
Har bakat bullar...vad lång tid det tar...speciellt när man bakar på en halvliter åt gången...
Det blev vaniljsnurror ¨å äppelbullar!!
Riktigt gott vart det oxzå!

Åsså till högvinsten idag!!!

Har fått op tid för gallan!! den 4 feb om det e någon som vill veta!!
Å slippa mitt gallprat!! =0)

Nä nu ska jag kolla vad lilla drutten gör....det lät ifrån sovrummet!! men jag tror han sover sött!!! för det blev tyst!!

Ha en fiin fiin torsdag!!! Kraaaaaaaam!!!!

Äppelmos bulle

 Vaniljsnurra

Kommentarer
Postat av: Carina

Men det var då inte en dag för tidigt, vad skönt att få det gjort!

En bra början på nya året alltså :-)

Kram Carina

2010-01-21 @ 07:28:19
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: mina

Godmorgon gumman.Så gott med bakning..Alltid så gott med nybakat...:) Ska med baka i morgon..vetebullar sen göra semlor av de :) farligt gott..hihihi..

Vet inte namnet på vaggan för det var från min barndums tid så ingen aning..

Våran prins har sovit mellan oss..Kunde inte ha han i vaggan för jag kände mig inte trygg i den när han tappade nappen o fektade så mycket så hoppade spären ut så det vaggade jätte mycket i sängen..så det fick bli mellan mamma & pappa..så mysigt..skönt att han sover själva nu för man kan sova mycket bättre nu än tänka på att man har en bebis mellan oss.Ha en skön dag.kram kram

2010-01-21 @ 09:53:08
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Camilla

Oh, vilka vackra bullar! De ser supersmarriga ut. Skön att äntligen ha fått op-tid för gallan också, det måste vara urjobbigt att ha gallstensanfall titt som tätt. Stensmärta ska ju vara en av de värsta smärtorna sägs det (gallsten och njursten). Usch!

Kramar och trevlig helg!

2010-01-23 @ 11:10:55
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Liw

Vad du är duktig, och att du orkar. Här äter vi fortfarande av det förråd jag bakade inför förlossningen, men snart finns det plats att fylla. Jätte vackra bullar verkligen, mina brukar inte bli så fina i formen, men goda iaf :-)

MM, vi har kommit på att Mait somnar jätte fint i sin egen säng om vi ligger i vår och läser högt så nu är det högläsning på kvällarna :-)

kram



2010-01-23 @ 15:31:23
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0