-32...NU E DET NOG!!

Hihihi!!
Ja nog få det vara det nå...har inte varit utanför dörren med vagnen på flera dagar nu...jaja det blir nog en vår ska ni se tillslut!
Idag e sambon som sagt hos vetrinären med hunden, jag sitter här å sitter! =0) men har plockat å tvättat å startat diskmarskinn iaf! alltid något!
Lilleman sover å jag passarpå att kolla runt i bloggar! =0)

Middagen idag vet jag inte vad det ska bli...törs knappt äta någe nu med bara imorrn kvar å ta min galltablett för jag skulle vara utan i 2 dagar före op'n så nu hoppas jag att det där jag kände igår var mitt sista annfall...

Annars har jag kollat lite på nätshopping idag ...på lite barnkläder...å lite åt mig själv, men har beslutsångest så det blev inget köp!

Fick mail ang ringen från cocoo å jag ska få ett mail när den kommer in i shoppen igen, just nu gick den inte att köpa!!

Till helgen kör schlager festivalen igång igen! Me like!!=0) Man ä väll lite av en schlager nörd...hihihi... men det e ju tradition...fast lite segt att det ska vara så många veckor bara....det var bättre för när det var en kväll!! =0)

Hoppas ni har en fin måndag å bra start på veckan!!

Kram bloggisar!!


Kommentarer
Postat av: Nina

usch, ja, då ska jag inte klaga så mkt då, ni har det ju betydligt kallare! usch!!

jag har precis skottat igen och svor inombords, just nu hatar jag vintern och skulle gärna bo i lägenhet! mutter



kram!

2010-02-01 @ 15:42:06
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Carina

Men ojjj vad kallt ni har igen!

Igår kväll hade vi -21 grader men imorse var

det "bara" -12 tack o lov!

Jo visst kommer det in vårgrejor, nytt varje dag faktiskt ;.)

Kram Carina

2010-02-01 @ 17:26:15
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jotack en skaplig måndag har det allt varit. Värsta flytet hela dan på jobbet och så har jag varit och kopplat av med lite yoga. Ska tänka på dig på torsdag, hoppas allt går bra och att mina kollegor är snälla mot dig!

2010-02-01 @ 19:25:00
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0