VA?

Mmmmm....
Man undrar ju vilken dag det är......
Fångarna på fortet måndag-onsdag?....
Har lördags feeling över det hela men det e tisdag.....=0)

Förra veckan var vi i stockholm från tisdag-söndag!!!! Vad vi hade härligt!!!! handlade en massa kläder till lilleman å fick lite med!=0) å handlade gardiner på Indiska! å 2st fönster lampor!!! =0) HÄÄÄÄÄRLIGT!! ( fastänn mitt konto grät lite =0)
Åt gott hos världens bästa faster!!! å vilken lilleman man har som aldrig gnäller när han är ute å far med oss!!=0) han e för go han!!!

Nu har hösten nått norrland! igår var det väl fint väder men det var kallt i luften. idag e det grått å regnar=0( man blir lite lessen på ögat allt!!! men det får lov att gå det med!

Besök detta om ni är i stockholm!
Steningeslott!!! mycket fin affär med hade dom med kostaboda å andra grejjer!!!

Nu blir det fortet här!!!

Godkväll mina fina bloggisar!!!!


Kommentarer
Postat av: Liw

Jag hoppas att det är en allergi som växer bort. Nu är hon inte alls röd längre, det försvann på en dryg timme så nu sover hon gott. Även om mamman springer lite extra till sängen ikväll..

Skönt att det är bra med er. Hur stor är lilleman egentligen, han måste ju ha växt nått enormt över sommaren?

kram

2010-08-24 @ 20:41:09
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: Carina

Ja men visst e d konstigt med FPF på vardagar, tycker jag också även om jag inte tittar på det!

Igår hade vi högsommar och idag riktig höst, ännu hinner vi få goa dagar hoppas jag!

Kram Carina

2010-08-24 @ 21:44:58
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Camilla

Välkommen hem. :)

Håller med - er lille sötis är verkligen one of a kind! Snäll och nöjd.

Inga shoppingbilder?

Kramar!

2010-08-25 @ 13:14:39
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0