Sex and the city 2!!





OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Jag längtas tills nästa film kommer!!! i slutet av maj tror jag nämligen att den dyker upp på en biograf just nära dig!!! kan knappt bärga mig!!! tror jag ska kola igenom serien!!=0)

Har idag hunnit med att tvätta 2 marskiner å putsat sovrumsfönstret! det tar sig....men jaghar fortfarande 4 fönster kvar nere + altanen...sedan uppe har jag 4st till...om jag vill å ids!! =0)

Lillen sover nu! sambon å pappa har varit på soptippen med ett lass skräp! nu håller de på med kaminen!! så jag får fota när den e klar!=0)

Igårkväll kollade jag på celebrity rehab! ojojo!! vilka tragiska människor det finns...å pengar har dom å mycket går till droger å annat...fy tusan!! inte alls kul eller lockande!!! ja visst skulle jag vilja ha lite mera pengar!! men jag vill inte leva som dom! gör å har gjort iaf!!

Tror jag ska baka en sockerkaka!

Nu blev hunden ledsen när pappsen å sambon for iväg!! han gillar att åka bil å gillar min pappa vällllldigt mycket!!
Så nu gnäller han vid mina fötter....lill stackaren!!!

Kram på er!! fin torsdag!!! å visst går det kusligt fort nu!!! maj på lördag!!! Hjälp!!!


Kommentarer
Postat av: Storkakan

Jag funderar på om jag ska försöka se SATC2 när jag är i USA. :D



Vi ses snart! :)

2010-04-29 @ 12:55:13
Postat av: gabriella

Ja!! de få du göra!=0) å shoppa åt mig få du göra med!!=0) å lilleman!!=0)

Vi ses i eftermiddag!!=0)

2010-04-29 @ 13:35:50
URL: http://lillkakan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Dagarna går så snabbt, snart är det jul igen! ;)

Blir det en lugn valborg i byn?

2010-04-29 @ 15:22:09
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilka sköna dagar du verkar ha! Är det inte skönt att slippa jobba?! ;)

Jag ser också fram emot den filmen, 1:an var himla bra.

Själv fick jag hem Greys Anatomy, säsong 1 och 2 i dag, som jag beställt. Nu har jag 25 timmar att titta på, jag som nästan aldrig sitter vid TV:n... Det kommer att ta tid.

Hoppas att kakan blev god.

Kram!

2010-04-29 @ 22:02:04
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0