ToodeLoo...

Blurga...så kan man oxzå se denna start på veckan... den har inte varit en av de bästa veckorna hitentills med alla dagar kan ju inte vara bra heller......

Söndagens bravader innebärda å börda var ju att tapeterna vi köpt för 198kr rullen till bäbisrummet var missfärgade i skarven...men sambon hade redan börjat å tapetsera så vi gav tusan i det! Det synns en svag ljusare nyans i skarven på ena väggen...men men ....vi får ta det! bården är även den satt på plats!å vi har skruvat ihop vaggan å vi har ställt inn byrån i rummet! Vi e nästan bäbis redo...eller ja ni som känner mig vet =0)

Igår hände det inte så mycket förutom att badrummet börjar ta form...men shit så dyra badrummsgrejjer e att köpa...vi tänkte på ett badkar med fötter...men dom ligger ju på kring 10.000-kr!! =0/ golvet är inne iaf! =0) eller mattan....=0) det ser ut som stenar...får försöka fota sedan!

Idag har min sambo haft möte med sitt jobb! å jag var nere och hälsade på pappa medans han var där! sedan har jag kollat på hem till gården....hihihi ätit en glass!! medans pappa hjälpte sambon i badrummet, det var nån skiva som skulle upp!
Sedan satt vi å kollade på badrumms grejjer på nätet...vi åt ungsbakad korv å potatis å chilisås till middag! å nu hålls det på med bebis rummet å piffa till det med några tavlor bla.


Just nu ser det ut såhär utanför köks fönstret!! en riktigt härlig höst eftermiddag!

Nu ska jag gå ut å läsa tror jag i kvälls solen ! =0)
Ha det bra alla!! =0) godkväll!!


Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Skoj att du redan har fått reda på vilken dag som bebisen ska komma på..Hoppas att det kommer gå bra..Hur kommer det sig att du ska ha kejsarsnitt om man får fråga..Ha en skön onsdag.kram kram

2009-09-16 @ 09:06:02
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll..Så skönt att du har fått tid & att det blir som du känner för..Hoppas att du har haft en skön onsdag..Fin bild :) Ha en skön kväll.kram

2009-09-16 @ 16:45:43
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Liw

Jo, en julklapp är det verkligen :)



Så du har fått tid för snitt nu, härligt :)

Själv så är jag också lite skraj, men vi ska på aurora samtal och jag vill ändå föda vaginalt, men det är läskigt :S



Trevlig kväll!

2009-09-16 @ 19:36:49
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0