Hösten är här!

Det var på 0 imorrse...nu e hösten verkligen på g!
Huga!! fast mysit med!

Idag vaknade jag kl 06:00 å gick upp å satte igång tvättmarskinen å sedan så gav jag hunden mat å sedan borstade jag på honom...sedan gick jag å la mig å började läsa 3e Mari Jungstedt boken! mycket bra den med må jag säga!!

Idag har jag inte gjort så mycket annars....sambon å pappsen har börjat lite med badrummet uppe medans jag å hunden har varit ute i fiiiin fiiina vädret å läst lite =0)

Sedan har jag ju beställt Blossa 09 på systemet =0) man vill ju inte missa den!! i år med smak av clementin! låter ju spännande! har även förra årets kvar...ala 1 flaska då! =0)

Sedan håller vi på att kolla på en soffa up...funderar på Europa möbler...de har en massa fina nu med divan...jaja...det kanske snart e ute med det men vi vill ha en uppe som man kan sova i om vi får övernattningsfrämmande...sammt skulle vi ha haft en tv upp...man vill ha så mycket men det kan man ju ta pö om pö så att säga! =0)

Vi såg ju Män som hatar kvinnor i fredags å vi bokade 2a filmen när den har premiär den 18 tror jag det var "Flickan som lekte med elden" både jag å en kompis höll för ögona ibland...denvar rejält otäck tycker jag!! men den var himmla spännande med!! =0)

Nu börjar dt kurra i magen...rotade fram bullar ur frysen idag...har inte ätit så bra idag om jag själv ska erkänna...det e därför jag kan ha mått lite små tjyvens idag...bättring imorrn...vi måste fara å handla lite..det ekar i kylskåpet!!!

HA en fin måndags kväll!!! Kram!

Kom ihåg att det är efit den 11/9 =0)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Visst va den otäck, Män som hatar kvinnor! Men helt klart sevärd...har du nåt mer filmtips?

2009-09-07 @ 16:27:05
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/
Postat av: Camillas dagar

Mmm, den filmen var riktigt ruggig, men riktigt bra. Jag såg den på premiären och jag hoppas även att få se film nr 2 på premiären om ett par veckor. :) Längtar!

Nu är det inte långt kvar för dig va? En månad?

Oh, spännande!

Kramar!

2009-09-07 @ 18:28:39
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: gabriella

Jenny: gillar du knäpa komedier...så har du Big stan...med >rob schneider....haha han e rolig han! =0) annars så har jag inga på lut...men jag säger till när jag sett någon bra!/kram



Camilla: jag ska gå på 2an på premiären =0) längtas!!

Ja nu e det nära ...tiden går ut 27oktober..men snittet tar de 2veckor före tror jag...ska ju till läkaren å måndag få se vad han säger! =0/ de e ju lite si å så med oroligheterna...Kramar!!!

2009-09-07 @ 19:14:37
Postat av: Anonym

Många järn i elden du har, då går tiden fort fram till bebisen kommer skulle jag tro!

Usch, den filmen är så ruskigt snuskigt bra, en höjdarfilm verkligen, sett den både på bio och henna i tvsoffan nu!

2009-09-08 @ 07:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0