Hjälp!

Det närmar sig med stormsteg nu.....
Dagen d...
Då bäbisen kommer fram! Kul och lite läskigt....Men ändå spännande...
Hur kommer vårat liv att bli/ Förändras?? det e de som e läskigt! att inte veta! å vad som befinnersig i magen...vem är det? Nyfiken såklart att veta!

Annars så beställde vi soffan Rambo

Klicka för att se nästa bild

(Bilden är lånad från Blocket)

Vi funderade på att köpa med bara en divan men det blev denna som föll oss i smaken! så nu kan vi sitta å trycka i varsitt hörn...å superhärlig var den med ska tilläggas!=0)
Skulle ha den på övervåningen men den rymmdes inte där =0) så vi flyttar upp  de vi har nere till övervåningen!
Denna soffa kostade 15.000- tyckte det var ett rimmligt pris!

Annars så e det full aktivitet i huset...med både bäbisrummet som sambon river tapeter i ( sammtidigt som han fiskar å åker motorcykel ska medges...hihihi)
Och på övervåningen där toan görs i årdning...mattprover kom idag å det verkar som vi besämmt mattan iaf...ser ut som stenar...

Annars så har jag varit på jobbet igen en sväng å hälsat på sammt att vi varit till barnmorskan idag å mätt magen å pratat med barnmorskan.

Så ser min dag ut! tror jag ska höra av mig till en kompis å höra om hon vill gå en sväng med mig å hunden!

Kramar alla bloggisar! från mig!! =0)


Kommentarer
Postat av: Carina

Oj så viktigt det är med just soffan!

Här hemma har Stefan sitt hörn och jag har mitt och nåde den som sätter sig på fel ställe, den ligger pyrt till ;-)

2009-09-10 @ 18:49:45
URL: http://[email protected]
Postat av: Camillas dagar

Den där soffan blir ju superfin! Vilken stor, härlig! Det låter perfekt med varsitt hörn. :) Det kommer att bli jättebra med bebisen, tänk att få en liten unik människa som är gjord av er... fantastiskt!

KRAM!

2009-09-10 @ 21:05:21
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Borthy

Spännande med snart ny familjemedlem och allt det för med sig. Livet blir aldrig som det varit men mycket mycket bättre! Mitt tips är att ni inte glömmer bort varandra när guldklimpen kommer. Se varandra och bestäm tid för varandra. Det sköter sig inte självt som man ibland får för sig. Lova att minnas det!

Soffan är ursnygg! kram

2009-09-13 @ 02:32:54
URL: http://borthy.blogg.se/
Postat av: gabriella

carina: JA!! vissta har man speciella platser i soffan...jag blir sur om sambon tagit min plats ;0)



Camilla: Jo! visst kommer det att bli bra med bäbisen...men jag e ju rädd oavsett! har aldrig opererat mig heller...undrar om det känns osv...jobbigt ! men allt går...Kanske! =0)



Borthy: Nä vi ska inte försöka glömma bort varandra å hammna i en bubbla av enbart bäbisen...har kompisar som det enbart kretsar kring barnen men fritid på egenhand e det dåligt om...bara att ta sig tid att gå ut å äta...vilket de aldrig nästan gör...



Ha en bra dag alla!! från Moi!/Kram!

2009-09-13 @ 12:19:33
URL: http://lillkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0