Godmorgon torsdag!

Ojoj!! veckorna försvinner innan man hinner ana det =0)
Är uppe med tuppen idag å tvättar kläder =0) det e ganska härligt att vara uppe tidigt å hålla å att dona...ligger man för länge nlir iaf jag seg!
Ska ta å äta lite frukost hade jag tänkt å sdan lunch idag!! tänkte vara duktig...annars blir det en mix av lunch / frukost här på dagarna... hihihi!

Idag tänkte jag hämta lite kartonger så mankan rensa lite hemma hos föräldrarna! =0) så man kan slänga eller frakta hit å ställa undan grejjer...vi har ju kall utrymmen på vinden så jag hade tänkt att packa saker för sig så man vet vad man har å inte har....

Sedan ska vi väl handla lite med!

Sedan var det det där med hur många dagar man kan ta ut i veckan när man e hemma med bäbisen....tänkte snåla på så gott det går! så att man får va hemma längre sammt att man sedan när barnet e lite större att man kan gå ut å jobba lite extra skadar ju inte heller med! =0)

Annars börjar badrummet uppe ta form...på lördag åker mattan in på väggarna...det låter knäppt med en matta på väggen...men det e ingen tapet iaf =0)

Kanske tar jag å byter gardiner på övervåningen med...får se hur mycket man hinner med idag....ska iaf se Trueblood med...vet inte vad jag tycker om serien riktigt....den e ju inte superbra tyker ja men jag vill se hur det går! =0) sammt ska jag kolla på min fina serie hem till gården =0)

Nä nu ska jag ta å koka ett ägg till mina mackor tror jag!!

Ha en fiiiiiiin torsdag! /Kramen!


Kommentarer
Postat av: Carina

Ajabaja Gabriella blink

Du får inte hoppa över frukosten inte, superviktig har jag fått lära mig på gamla dar!

Har själv varit en sån som hoppat över den eftersom jag inte har speciellt stor aptit på morgonen men nu äter jag den, inte genast men efter 1 timme ca, då smakar det gott! :-)

2009-09-17 @ 09:42:22
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Camillas dagar

God morgon torsdag! Här är en som också var uppe med tuppen. Elektrikern kom i morse, så man måste ju vara uppe och färdig tills dess. Lite drygt, annars hade jag tänkt sova länge i dag.

Ja, ja - det är ju helg snart.

Kramar och tack för meddelande på FB! Jag tänker på dig.

2009-09-17 @ 10:25:11
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Jadu det sak bli skoj att höra vad det än blir för kön på er bebis som snart är hos er..Tippar på en tjej vad man har sätt på bilderna..Ha en skön dag.kram

2009-09-17 @ 10:45:30
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0