Roligt! =0)

Denna lördag började inte alls bra.....
Halsbränna.
Vaknade klockan 4 å kunde inte sommna om...tog Rennie tabletter å lite mjölk! de funkade ju sist!men inte denna gång...sambon hade lagt en massa kuddar så jag typ satt i sängen utan att de heller hjälpte...slummrade nog kanske till 05:30 sedan kräkades jag...jag hatar de! det e det värsta som finns!!! ropade på sambon som fick gå upp å hålla mig sällskap! stackaren där!

Sedan satt jag i en soffa å sovde å kollade tv...inte för att det finns något att kolla på kl 06:00 på morgonen....hade det varit en vardag hade nyhetsmorgon varit iaf! =0)

Igår kväll kom ju mamma å pappa hit med paket å kuvert!
Fick en jättefin ljuslyckta! fotar sedan!! ikväll när den är tänd tänkte jag! Å sedan fick vi pengar till barnvagnen! Så nu behöver vi inte betala den! Vi blev jätteglada!!! snälla å omtänksamma föräldrar man har! men vagnen var ju till bäbis =0)

Så idaghar jag ätit lite vindruvor å druckit vatten...ska nog äta en macka eller så nu....för nu e jag jätte hungrig!
Ska klura ut en present till sambon som fyller år på freda med! svårt att komma på något men jag hoppas att jag gör det! =0)

Åsså till denroliga grejjen!!!
Jag vann i en tävling hos Camilla!! jag brukar aldrig vinna något så det vart extra kul en dag som denna!! =0)

Ha en finfin lördag nu! det ska jag försöka att ha!! Kramar från halsbrännana!! =0)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åååh vad jobbigt, hoppas lördagen blev bättre för dig sedan. Här har två tjockisar (jag & Helge) nyss kommit in från en löprunda - jag är förvånad själv, må denna träningsiver hålla i sig! Så klar och härlig luft i skogen och varmt i solen. Skickar dig lite energi, håll ut, nu är det inte långt kvar!!!

2009-10-04 @ 11:10:54
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/
Postat av: gabriella

Jenny: Jag längtar tills man kan börja röra på sig igen!! det känns som en evighet sedan!! hunden e ganska sur med! han vill vara ute han med!!

Jag tar emot all enerig som du skickar!!! tacktack! =0) näe på tisdag e det 2 veckor kvar!!! =0/ HJÄLP!! hihihi

2009-10-04 @ 17:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0