Tro det eller ej....

Igår fick jag ju denna hemska gallbesvären igen... tog en tablett men det satt i ett bra tag ändå..inte alls kul är det! önskar ingen människa detta h*vete!!

Annars har dagarna flytit på bra...igår satt jag å ryckte av hunden hans långa päls så att han e lite vintersnygg han med!! han tycker inte om det men blir alltid som en ny hund när man gjort d!! =0)

Imorrn ska jag fortsätta att pynta här hemma!! det har ju inte blevit av i någe annat rum...ska göras imorrn bitti hade jag tänkt!

I helgen ska vi är det tänkt om vädret tillåter åka på julskyltning på de lördag å söndag....inte för att det är så mycket att åka på i vår lilla håla men vi tänkte gå dit en sväng iaf!!

Nu ligger lilleman å sussar i sin baby sitter!! =0) lite grin men gungar man på den så slutar han å grinar å somnar om!! man e väll kvinna å kan göra mycket sammtidigt!! nu bloggar jag å gungar lillen i baby sittern sammtidigt!! hahaah!!

ska ta å värma lite glögg tror jag!! idag har det inte regnat...men igår...snacka om att himmelen var öppen...å blåste gjorde det med!!!
Idag har jag iaf gått en prommis på en timme å en kvart sedan gick jag igen fast kanske en halvtimme...lillen sover jättebra i vagnen!! så det är ju bra!

Imorrn ska vi handla med! så vi har mat så vi klarar oss ett tag =0) sammt ska jag ta å baka någon dag!! lussebullar! =0)



här en bild från idag! =0) Lovika vantarna på å min härliga jacka!! =0) sammt lillen å våran vagn!!

Ha en fin kväll bloggisar!! Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!


Kommentarer
Postat av: Carina

Hmmm, nu blev jag nyfiken och önskar att jag kunde zoooma in lillen, en skymt i alla fall!

Skulle vilja baka men struntar i det, finns det så blir jag bara sugen vilket jag inte vill bli!

Kram kram Carina

2009-11-27 @ 20:52:31
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Liw

Jo vi har några namn som toppar listorna, får som du säger se vad det är för filur som ploppar innan vi bestämmer oss helt. Har svårt att förstå hur man bestämmer namn redan innan man träffat barnet..



Ni verkar ha hittat en härlig vardags lunk :)



kram och trevlig helg!

2009-11-27 @ 22:28:12
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack, jag har haft det någorlunda trevligt, men nu är jag hemma och ska krypa ner och sova.

Ha en bra helg du med :) Kramar

2009-11-28 @ 01:21:55
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: emma

vad fin barnvagn ni har:) Awe, lilleman i vagnen såg ut att sova skönt:)

Vi ska med på julskyltning , tycker det är så mysigt:)

kram

2009-11-28 @ 05:55:58
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: emma

Hur länge hade du ont i kejsarsnittet?

kram

2009-11-28 @ 05:57:32
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: mina

God kväll söta..Då är det första advent...Söt bild..Hoppas att din helg har varit en skön & mysig helg som min har varit.Ha en skön första advent firande.kram kram

2009-11-29 @ 16:33:46
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0