Helgen!

Midsommar:  Jag jobbade hela dagen lång....eller ett tag iaf!!! 07:30-15:15 sådanna dagar är det kul att jobba tycker jag! så det gör inte så mycket!!! =0) vi hade en liten fest på jobbet...vi åt winerbröd....schwartschwald tårta ( om det stavas riktigt så det vet jag ej... =0)   ) sedan åt vi även smörgåstårta.....så snacka om fest vi hade!! =0)
Sedan efter jag slutat så for jag hem å durshade å bytte kläder å gick ner till  mamma å pappa å åt middag å även jordgubbstårta å smörgåstårta  =0) hihihi ja det blev rätt mycket !!
Sedan satt vi å kollade lite tv om midsommar på något slott...kommer inte ihåg vad!
Vi var nog där till 10 tiden å sedan var det bara att gå hem å packa saker till Göteborgs resan!
Sedan så stupade man i säng å kl 04:00 ringde väckaren så då var det bara att gå upp! =0)

Midsommar lördagen: vi for ju rätt tidigt...kl 05:00  å plockade upp min sambos jobbarkompisar å for!!! denna resa var bland de roligaste jag gjort!!!
Vi var framme i Göteborg vid 14:30 tiden å satt å surrade länge på hotellrummet innan vi bestämde oss för att gå ner till hotell resturangen å äta!
jag hann somna innan ett tag med innan middagen på hotellrummet där jag hörde att det pratades om vad jag hade i magen...de tror stenhårt på en pojke =0) det var kul att höra dom surra!!!
Ska sägas att jag delade rum med 3st karlar ... men det gick ju bra! =0)
Sedan var klockan närmare halv 9 när jag gick tillbax på rummet å kollade lite tv å sedan så satte jag i öronproppar å somnade....grabbarna var nere i baren tills kl var 00:00 innan deom kom innsatpplandes!!!

Söndagen: Spenderade vi morgonen till att äta en STOR hotelll frukost!!! de gillar man med hotell!! =0)
Sedan så åkte vi buss ner på stan å sedan gick vi vidare till Liseberg!!! där vi spenderade hela dagen innan vi gick tillbax till stan å åt på en resturang, efter det så gick vi på Ullevi å såg Ac/Dc vilken show de bjöd på!!! tur att jag åkte !!! började å ångra mej före men tur att jag åkte!!! =0)
Sedan i slutet av konseren fanns det en låt som det sköt typ salut i...det kan medges att magen inte gillade detta!!! =0)
Det sparkades rejält =0) eller så head bangade bäbisen!!!! =0)
Sedan så köpte min snälle sambo en nygräddad munk åt mig!!! det var bland det godaste jag ätit =0)
Vi tog bussen in till hotellet igen å somnade kanske kring 01:30 tiden!... ska medges att jag å en av grabbarna e ganska lost så vi skulle typ visa vägen till bussen...som tur va så gick vi ju åt fel håll så vi fick gå efter d erfarna istället =0)

Måndagen: vi gick upp å åt frukost å sedan så gick vi på en mack inärheten å köpte alla tidningar där det stod om Ac/Dc i å sedan satte vi oss i bilen å for hemmöver då var klockan 10:30....sedan så for vi igenom dalarna hem å åt middag i falun å sedan så fortsatte vi hemmöver...vi var hemma vid 00:00 .....men snacka om att det var mera bilar ute då änn midsommardagen! =0)

Tisdag!: vi tog en slöar dag å tog en sovmorgon med! sedan så for vi å  beställde torrfoder till hunden å sedan så for vi å handlade! å åt middag hos mamma å pappa! sedan var jag över till grannen en sväng å surrade! åt glass å jordgubbar!!! sedan så kollade jag ju Allsången !!! nu e det sommar!!! drack kaffe på trallen med!!! härligt!!!

Onsdag: Jobba jobba joooobbbbbbbaaaaaa!!! 8-19.... sedan så har vi grillat å ätit glass å jordgubbar åsså gick vi en sväng med hunden!!! så här sitter jag nu!
Jo jag kom på en grej...när vi gick på lieberg så höll Lotta Engberg på att öva inför hennes sommar på Liseberg pogram! =0)

Nu ska jag kolla runt lite!!! bilder kommer en annan dag!! =0)///////KRAM!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Vilken mysig vecka! Och vilken tur att du följde med till Göteborg ändå, då konserten var så himla bra. :)

Ser fram emot bilderna.

KRAM!

2009-06-25 @ 07:42:06
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Jenny

Vilken kul resa ni har haft! Minns 2001 då jag, maken & vännerna var & såg just AC/DC på Ullevi (då jag också var preggo!), vilket drag det var! Låten med saluten var nog "For those about to rock (we salute you), eller?



Nu är det SEMESTER äntligen!!!

2009-06-26 @ 12:08:25
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/
Postat av: gabbi

Jo den låten var det JennY!! hahaha!!!

Vilken tur att det var mera som varit gravid på just ac/dc....=0)

2009-06-27 @ 20:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0