Trevlig helg!!

Äntligen kom det lite regn!! det blev en helt annan luft ute!! härligt!!
Men det e fortfarande välldigt kvavt!! jag gillar inte d....speciellt inomhus!! URK!! med stort U!!

Idag har jag jobbat! sambon fixade varma mackor som blev middagen idag! sedan drack jag lite kaffe å åt lite godis! sedan så somnade vi ....... vaknade halv 8 å insåg att tvättmarskinen var klar! =0)
Sedan har sambon gått kvälls prommisen med hunden medans jag hängde tvätt!!
Å där e vi nu! ska hoppa in i dushen å sedan glo lite på tv innan vi slår igen butiken för ikväll!!

Ha en trevlig helg!!

Som avslutning för idag! sätter jag in en bild min sambo knäppte igår!!! / KRAM!


Kommentarer
Postat av: Borthy

Hej! Tack för besöket hos mig! Jag hjälper dig gärna när jag kommer hem från semestern. När jag började att försöka ändra saker i stil och kodmallarna fattade jag absolut ingenting men fick lite hjälp här och lite där och plötsligt började jag förstå upplägget. Fortfarande kan jag bara fatta det absolut enklaste men det delar jag gärna med mig av.

Allra enklast kan jag göra att din blogg ser ut som min fast med dina ord, dina foton som du gillar och någon färg som du gillar....till att börja med :-) innan du lärt dig själv. En del hjälp kan du få på http://www.designadinblogg.se/ Lägger till dig som länk så jag hittar tillbaka hit efter semestern!

2009-07-04 @ 09:40:52
URL: http://borthy.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Vilket vackert foto!!!

Hoppas ni har en skön söndag. Potatissalladen var jättegod, som du säger inte så kladdig och fet som de kan vara ibland.

Kram!

2009-07-05 @ 14:03:36
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0