Tisdagens hitta på!

Regnet å dimman vill liksom inte ge med sig.... den hänger i luften å det e såååå tråkigt!!

Som tur var så for jag med min mamma å pappa på en nöjestripp idag på dagen till stan där vi gick å kollade på möbler å sedan var vi in på affärer men det ända jag köpte var lite käk =0)


Sedan var vi in på ett konditori å fikade...idag hade de ingen smörgåstårtebit att köpa!! men väl en baguette med ishavsröra å räkor =0) me like!!!  en sådan blev det för mig samt en latte å ett gräddfyllt vinerbröd =0) Mums!!

Papps tog samma fast ingen baguette å mamma en potatisbakelse! =0)


Så nu har jag köpt så att jag kan göra en baguette med ishavsröra å räkor =0)  lite skagenröra kom med i korgen oxzå! åsså mina wienerlincer....godis alltså!!


Annars så följde jag me sambon när han var å köpte ett spö.... han for iväg nyligt å skulle kolla om han ficknån lax! hoppas kan man ju göra eftersom de fått mycket lax igår eftersom de släpper på mera vatten när det regnar! vi håller tummarna!!! =0)


Annars så har vi inte gjort så mycket här! jo jag var in till grannen på paj! =)


Nu ska jag läsa lite tror jag!! blir inge midsomer för mig....är lite rädd för de programmet!! Haahaha!!!




Solen vart e du!?? du e efterlängtad!!! =0) Kramen!



Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon..Vad för vagn har ni beställt? Vi har bestämt ca vad vi vill ha...:) s¨det är ett framsteg..HA en skön onsdag.kram

2009-07-22 @ 08:58:06
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Hoppas att ni blir nöjda med vagnen när den kommer hem till er..Vi riktiar in oss på en Emmaljuga för det är bra & de vi har tittat på är bra..men vi ska titta vidare innan vi besätmmer oss.Ha ne skön dag.kram

2009-07-22 @ 11:56:28
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0