Summa sumarium....

Gårdagen var vi ju som sagt på trav! det var ju trevligt! men inte vann man någe heller...den turen finns ju inte hos oss inte att vinna pengar...grannen däremot satsade på fel lopp å vann .... inte mycket men ändå! =0)
Fin gård å fina hästar!!! fick vi se å klappa på iaf...!!!
Bussresan hem hade några av gatans så kallade oldies....(GUBBAR!) fått i sig för mycket sprit i kroppen så att ena rammlade i busstrappan å höll aldrig på att komma upp igen... tex.!

Idag har regnet öst ner här i ångermanland! vi låg å drog oss tills halv 11 idag! inte ens hunden ville kliva upp i detta rusk väder =0)
Sedan bakade jag en persiko/nektarin paj som jag bjöd in mamma pappa å syrran på sammt grannarna! så den e näääästan slut ! en liiiten bit kvar!!
Sedan så har dagen segat sig igenom här! man har liksom inte idas gjort någe alls! en riktigt tråk dag!
Middagen blev en kebabrulle.... inte ens det var någon höjdare....
Sedan jag blev gravid har jag inte ätit hamburgare om det inte varit vegisar...pizza har jag inte heller ätit! det enda som jag har blevit smått beroende av är Loka vatten av alla dess smaker! =0) Gott!! skulle nästan villja blitt sponsrad av dom =0)

Ieftermiddag när vi var på ortens ok mack...det finns inte mycket i hålan som vi bor i kan jag lova... en ica 1 konsum å en ok mack samt en pizzeria... iaf så på Ok när vi hyrde film så kom självaste Sven Wolter in där!!! hahaha!!! skit kul tyckte jag! jag kollade sambon å han nickade....tur att man förstår varann!! 
Det händer inte mycket här å definitivt kryllar det inte av kändisar...bara dom lokala fyllisarna liksom! =0)

Nä nu ska jag ta å dricka upp min lilla pepsi burk å göra mig redo för natten!!!
Ha det bra alla !! Kram!! å som Roland i Rolandz säger: Efter regn kommer solsken =0)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha va kul det där med att titta på varann & nicka...exakt så gjorde vi med när vi såg ortens b-kändis ("Pontiac") inne på maxihuset...=). Annars har det varit dåligt med kändisar i sommar.

2009-07-25 @ 11:57:36
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/
Postat av: gabriella

Jomen visst Jenny! =0) man kan ju läsa av varandra lite sådär numera!! =0)

Jag tror jag vet vilken du menar å låten med!! Nä kändisar växer inte på trän häromkring så man blir extra uppspelt när man råkar på en ! ´=0)

2009-07-25 @ 13:15:41
Postat av: C a m i l l a

Hallååå där! Vi har varit borta några dagar, därför min bloggfrånvaro. Nu är jag här igen.

Men vad gör Sven Wollter uppe i era trakter? :)

Och regn... ja, vi har åkt genom regn hela dagen i dag. Nu räcker det. Jag vill ha mer sommar och värme nu!

Kramkram!

2009-07-25 @ 23:34:43
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Emma bloggar om kampen mot graviditet - efter två missfall !

Tusen tack för din kommentar, klart jag inte tar det negativt, blir bara glad :)

HUr är det med dig ?

Kramar

2009-07-26 @ 12:38:26
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0