Shopping igår!

Ja lite shopping blev det allt igår! köpte en jättefin jacka å en stooooor bricka!! som e bra att ha när man ska sitta ute på altanen på kvällarna!! =0)
Bilder får jag ta tag i sedan! har inte mått riktigt 100 i dessa dagar men jag hoppas att det blir bättre!

Idag tänker jag prova att baka Brownies! Fick en plåt av syster igår en liten brownie plåt så nu gäller det att hitta ett bra recept bara....vilket jag kanske har gjort!! =0)

Fick jättefina barnkläder i fredags med av syster som hade handlat gröna kläder denna gång!! =0) det e svårt att handla när man inte vet vad som finns i magen så att säga! men vi har nog uteslutit blått & rosa så länge!!

Här kommer receptet på Brownisen:

250g smör
5dl socker
4st ägg
1 3/4 dl kakao/oboy blandning
2,5dl mjöl
1/2tsk bakpulver
1/4tsk salt

Ev: nötter om man vill.... 20x40plåt 25-30min i ugnen på 175grader!

Nu ska jag ta att hänga ut tvätt å äta frukost/lunch vilket jag inte gjort ännu =0)

Ha en fin söndag!!!!

Kommentarer
Postat av: Mindy

JA det tog några gånger innan vi fick reda på vad man bar på..annade att det var en pojk ett tag.Så skoj att ni ska blir föräldrar & det är snart :) & grattis till er..kram

2009-07-15 @ 20:49:51
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Denise

Brownie så gott :)

2009-07-15 @ 21:10:18
URL: http://www.denizes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0