Näe fy!

Nu får det vara slut på detta eländes väder...man blir trött...depprimerad...arg...sur...å ja allt annat med!!
Inget blir lixsom kul hur man än gör känns det som!
Håller tummarna på att det ska bli bättre väder nästa vecka när vi ska till dalarna å mora...men det skuille inte förvåna mig om det blir samma dynga då med!!!

Idag har vi varit till vetrinären å kollat tablett dosen som vår hund har! hoppas den e bra så slipper vi fara dit  någe mera i år utan kunde vänta tills om ett år!! vilket skulle kännas bra !
Annars har detta varit en regnig dag! vi har inte gjort någe alls!!

Hoppas att det blir bättre!! =0) hoppas kan man ju alltid göra! iaf....

Nu ska jag ta å hoppa i dushen å sedzan tror jag att jag ska kolla lite tv eller gå över till grannen! ja ågot av detta iaf!!
Ett kort inlägg på en tråkig dag! =0)



Lägger in en bild sedan våra Robboe Williams konsert på ullevi 2006!! =0
)

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Här är det också ganska grått och trist i dag. Men wow, vilken bild på Robbie Williams! :) Han är både bra och snygg.

Kramkram!

2009-07-21 @ 11:07:14
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0