Måndag status här!

Jag tar tillbax allt jag har sagt om vädret förra veckan! jag vill inte ha detta väder vi har nu!
I lördags när vi for till syster ...ju närmare vi kom umeå ...desstå kallare blev d!!! det var +9 grader när vi kom dit å kring +12 när vi var på stan å shoppade! =0)
Det var ju inte så man gillade läget precis....man ville ha en jacka å nästan en mössa! =0)

Vi kollade in barnvagnar på barnens hus å vi bestämde oss för en sådan vi lade ut på bloggen förra veckan! ;0)
Den va både smidig å lätt!!

Blev att jag handlade lite neutrala bodys till bäbisen med!! min sambo har oxzå handlat ....en Ac/Dc body! =0) han beställde den från hemsidan deras!!! han var först!!! hihihi!!
Åsså fick jag 3st bodys av syrran å en fleece dress av mamma å pappa!!
Sedan handlade jag  handdukar å en hårinpackning på kicks som fick bäst i test i en tidning! =0) samt en chock rosa badrumsmatta!! Å en tunika på indiska!!
Ska fota någon dag!!

Igår bakade jag med min kitchen aid igen =0) en pecan nötspaj blev det som ajg bjöd in mamma å pappa på å sedan på kvällen så kom grannen in på fika!!
Annars så var vi bort bjuden på middan igår! till kompisar vi inte träffat på ett tag! det var trevligt!!!

Idag har jag jobbat å varit till barnmorskan å mätt magen å allt verkar ju vara som det ska!! tror den gillar att blogga för den sparkar nu! =0) Snart titttar den ut känns det som...men inte förräns i oktober!!

Imorrn har jag ledig dag å då e det ju Allsång på skansen...det måsten man ju kolla på!!!

Hoppas vädret vänder!!! //KRAMAR!






Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Snygg och neutral vagn. :) Skönt att höra att bebisen mår bra där inne. :)

Och ja - jag tar också igen allt jag sa om värmen. Här har vi kring 20 grader, men kalla vindar. För er uppe i norr måste det vara en himla omställning.

Alltid då du skriver om din pecannötspaj blir jag så sugen på att göra en jag också.

Kram!

2009-07-06 @ 21:41:06
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Jenny

Kul med en liten höstbebbe! Själv har jag ju två, en född i september och en i oktober. Och vilken snygg vagn! När vi köpte vagn 2001 var det väl typ bara Brio och Emmaljunga att välja bland men nu finns det väl hur många märken som helst, eller?

2009-07-06 @ 22:26:10
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/
Postat av: svarar ! =0)

Camilla: ja visst var vagnen snygg!! de tycker vi med! å pecanöts pajen måste du prova!! den e jääääättegod!!! =0)



Jenny: Det finns en uppsjö vagnar att välja mellan...jag fick lova att inte kolla på flera märken för ddå hade inte jag kunnat bestämma mig! jag har ju beslutsångest!! =0)

2009-07-08 @ 19:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0