Viva Las Vegas...

Hallå!!

Men herregud!!! ja d va ju du Jenny!!! haha !! ja jag hade förtränkt dig!! Förlåt!!! =0) Har du sett min hund?? han finns på bloggen!!! =0)

Idag har et inte hänt någe spec här i Norr....fortfarande kallt men nu snackar vi 20grader!!! imorse var det ju -27!! hallå!! såger jag bara!!! tur att man har tjockjackor att ta på sig när man ska ut i kylan!!

Imorrn e jag edig å hoppas att det inte ska vara lika kallt som idag å helgen!!!

Bytte åt mej ett perfa skift enligt mej!!! skulle sluta 15:00 på onsdag men tog på mej kvällen te 19:00 å då fick jag va ledig min kväll på fredag!!! Lovely!!! jag jobbar hellre onsdag än fredag!!! så att säga!!

Tror vi ska över till grannen på tårta sedan!!! deras minsting fyller 4år så då ska vi dit !
sedan ska vi ju kolla Las Vegas med!!!
Trodde mina ögon skulle vara fyrkantiga tvrutor idag av allt tv tittande men d verkar gått bra!!! haha!! =0)
Men min sömn inatt var dessvärre inge bra!! En helg av att inte göra någonting å sovit länge på morgonen resulterade i en sömnlös natt!!!
Men men ! jag e ju som sagt ledig imorrn!!! :o)

Nu ska jag göra en ost å skinksallad till lunch imorrn å sedan ska jag hoppa i duchen!!! för att gå på kalajs!!! Sedan kommer det förmodligen att bli några timmar vid soffan!!!

Ha det bra!!! Kram från norr!!!


En bild till Jenny!! :o) hälsa Hälge!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Tack! Jag lovar att säga till när uppfinningen är genomförd, haha! Varför blir man senil när man fött barn och passerat 30?

Ha det så kul på kalajset!!

kram

2009-01-05 @ 16:30:43
URL: http://glamouricious.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ooooo gud vilken sötis...långhårig & fin...Helge är ju strävhårig så han får aldrig en riktigt lurvig vinterpäls, men fäller konstant, året runt. Inte alltid så kul :-/

2009-01-06 @ 18:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0