Trånga byxor va det här!!....

Fy tusan vad  snön smälte här .... +5 grader idag!!! så nu vlir det blanka gator inte alls kul!!!

Idag halkade min pappa tex.  Han sa att innan han kom upp så lät det krach ( som om man har ett trasigt hårdbrödspaket) i ena armen.....tjurig som han är ville han inte åka å röntga!
Men han var välldigt välldigt svullen å grann på armen..... =0/

Annars har jag jobbat snygga 07:45-19:15 idag!!! men imorrn får jag sovmorrgon!!! :O) Men jag ska försöka gå upp itid ändå!!! Hela jag e som en seg kola!!! urcha!!! Måste få in mina gammla rutiner igen!!! alla dessa helger som man bara suttit inne på!!!! å ÄTIT!!!!!  Det märks på mina arbetsbyxor!!!! Hahaha!!! egenteligen e det inte ens kul !!!! me det är gott!!! ;o)

Jag e ledig på onsdag å då tänkte jag ta hunden å stavarna igen!!! åsså tänkte jag woka!!  änkte woka lite svamp , lövbiff, å grönsaker!!!! jag längtas nästan!!!!

Nä nu ska jag kolla lite las vegas tror jag!!!

Ha  en fin måndag!!!

Bilden är INTE tagen från idag!!! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0