Rekord start här.....

JA!!! det har varit super många som varit inne å läst min blog idag!!! hahaha!!! har slagit rekord!!! ;O)
Annars brukar det vara mina trogna läsare men helt plötsligt är det över 30st!!! som läst!!!
Jaja....skratta ni bara!!! men jag har inte så många läsare!! men jag hoppas att ni kommer tillbaka!!! å kanske skriver en rad eller 2 i min blogg!!!! ;o)

Dagen 1/1 2009 kom å försvan! jag har varit superseg hela dagen!!

Jag å grannen tog en prommis med hunden i den norrländska kylan....-13grader å sedan har jag legat å sovit till en film i soffan!!!
Sambon ville se "Bilar"  medans vi åt en pizza! men efter vi hade ätit så la jag omkull mej å somnade! jag sovde såååå härligt så!!!
Ända tills hunden ville gå ut!!! han väckte mej!! men det gör ju inget!!!

Nu ska jag ta å gå å duscha/tvättahåret! imorrn e det jobb igen hela dagen lång .... jobbar o745-19:15 men det går ju d med!!! speciellt när man har haft slappardagar som denna!!!

I helgen ska jag städa!!! åsså har jag lovat mamma å pappa att de ska få äta tacos här!!!  så jag har ju lite att göra med!!!

Idag har jag suttit å läst bloggar med!!! Min hobby!!! :o)

Hoppas alla ni som läser nu då får ett riktigt Gott Nytt 2009!!! å lämna gärna en kommentar!!!
Å tack Camilla som e min trognaste läsare!!! :o)



Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

God fortsättning på 2009! Jag har avregistrerat mig från Facebook, orkade inte med båda... ;) Vill hellre ha bloggen kvar.

Grymt härlig vinterbild, ni har lite mer snö än oss. Visst är det skönt med både sol och snö, även om allt över -5 grader är lite väl kallt... :/

Kram!

2009-01-02 @ 10:33:01
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0