Huvudvärk!

Tro om jag har en förkyldning på gång?? Hoppas inte det iaf!!! har varit seg som kola idag!!!
Vaknae kl 06:00 att hunden stod å grävde på sina matskålar.... så det var likabra att jhan fick sin mat då åsså släppte jag ut honom! sedan sovde vi till klockan 08:00, Då hade han slut på vatten å han började gräva igen...KLIRR;KLIRR.... i skålarna!!! det va bara att gå upp igen!!!

När jag väl hade vaknat ur koman insåg jag att huvudvärken jag hade igår fortfarande var kvar å att jag frös!!!
Vi for en snabb sväng in te stan å kollade men jag orkade inte riktigt med detta!!! så vi for hem igen!!! jag gick å la mej å sovde i 2h!
Vaknade utan huvudvärk denna gång iaf!!! men jag fryser typ innombords!!!! vill inte ha någon förkylning!!!! NEJ!!!! 

Sedan så for vi till mamma å pappa på middag!!! det blev tacos!!!

Så nu ska jag försöka att göra ett ryck här hemma!!! tänkte tvätta en marskin å sedan ska jag ducha! å kolla lite tv!!! å äta choklad!!! =0)!!

Hoppas att inte stormen/ovädret kommer in hit som det ha utlovat!!! men det har börjat att blåsa så det skulle inte förvåna mej ett dugg om vi har en massa snö imorrn bitti!!!

ha nu en fiiiiin lördagskväll!!!! KRAM!


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Här har det kommit flera meter snö i natt, känns det som. Så onödigt!

Kram och ha en skön söndag!

2009-01-25 @ 11:16:16
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: C a m i l l a

OCH krya på dig med huvudvärken, min är borta helt nu. Så skönt!

2009-01-25 @ 11:16:48
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0