Hej då julen!!! vi ses igen!

Nu e jag tillbaka igen efter blogtorka...Jädrans januari.....denna månad e blääääähäääää......
Jag fattar inte!!! man e sååå seg efter ala helger så man vet inte vad man ska ta sig till!!! Men nu så e julen borta....bara granen e kvar ska ta ned den imorrn tänkte jag!!!

Idag har jag bytt gardiner i 4rum, tagit bort julsaker, bytt ut ljus stakarna mot lampor!!! Vad trevligt å ljust det blev!!!

Annars dessa dagar har ju bestått av jobb,jobb,jobb inget nytt eller kul har hänt!!!

Idag har jag å hunden varit ute i det ganska fina vädret, det var sol när vi gick men nu e det dimmigt !!! urch! gillar inte dimma!!! man vet ju aldri vem man möter eller så....( har sett förmycker rysare tror jag! )
Jag gick med stavar idag , jag gick å gick så att stavarna for i hop!! haha!! fick skruva upp dom igen!!!

Nu ska jag ta å sätta mej vid teven å kolla stjärnorna på slottet!!! det e ju gardels dag idag!!! hahaha!!!
Ska äta lite glass med tor jag!!! Med jordnötter å kolasås!!! :o)

Nä nu ska jag försöka ta tag i blogen igen!!!

Trevlig lördag kväll!!!


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Nä, jag missade "Stjärnorna" i går, blev helt inne i min egen blogg-årskrönika. =)

Var det bra? Ska försöka se reprisen, kanske i dag?

Skönt att du städat ut julen nu.

Kram kram!

2009-01-11 @ 12:11:11
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0