Beställt en ny bok!

Hallå!!

Idag har jag varit ledig!!! härligt att ha lite lediga dagar på schemat!!! :o)

Har varit ute å gått, beställt en ny bok! + sambon har beställt!!! jag beställde " En shoaholick i New york," å sambon beställde lite deckare!
Jag gillar författaren Sofia Kinsella!! hon skriver jättebra!!! rekomenderar hennes böcker!!!

Idag blev det paj till middag igen!!! en taco.....skämms nästan för vi åt d i fredags med!!! men det e  ju så gott!!! Mumms!!!

Har även beställt hotell till AC/DC konserten i Göteborg i sommar! så nu e det klart!!! Härligt!!! nu behöver vi inte fundera på det mera heller!!!

Har ont i nacken....det gör ont bara jag tar i den!!! funderar på att lägga mej på spikmattan ett tag!!! Tror egentligen att vi skulle behöva en sådandär lyx säng!!! som formar sig efter kroppen!!! våran har man ju nästan ont i ryggen i när man vaknar!!! =0)

Nu ska jag ta å hoppa in i duchen å sedan tror jag att jag ska ta å kolla skidskytte

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Jag hoppas på att få en spikmatta då jag fyller år. :) Det låter hemskt men välgörande. ;)

Då jag träffade min man blev jag med Tempur-madrass och först tyckte jag att det var hemskt obehagligt, men nu sover jag jätteskönt på den.

Den där shopaholicboken har jag hört om på en annan blogg, du får berätta sedan om den var läsvärd.

Kram och go kväll!

2009-01-14 @ 18:18:47
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0