All by my self....

Hihi!! tänker givetvis på inledningen till Bridget Jones då!!
De filmerna gillar jag!!! hon e för kul!!!

Igår somnade jag på spikmattan!!! sambon fick komma till räddning!!! å dra upp mej!!! haha!!! ja det är inte lätt alla ggr!!! men det e jättehärligt det där med spik matta!!!

Idag ska vi åka till stan igen! vi gör ett nytt försök! i lördags hade jag ju skallebank så vi passar på idag istället!!! dess utom e det halva reapriset!!! men jag tror inte jag ska köpa något!!! jag ska ju spara pengar!!! =0) Det e sambon som ska ha en skjorta! så vi få se vad vi kommer hem med!!!

Imorn sticker ju han te Tokyo! så vi ska packa lite sedan med!!! å kanske kolla över till grannen som ska tapetsera om!!! jag e nyfiken på vilken tapet d valt!!! =0)

I helgen kanske jag å just grannen =0) gå på bio! den nya Tom Cruise filmen går ve jag men sedan har jag ingen koll!!! Det skulle bara va kul å gå på bio tycker jag!!!

Nä! nu ska jag försöka väcka sambon som sover som en klubbad säl!!! ;0)

Ha en FINNNNNNNNNNNNN tisdag!!!

=0)
http://www.youtube.com/watch?v=q-wGMlSuX_c   Kolla in denna låt!!!  I like!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Mmm, jag skulle nog också kunna somna på spikmattan. Gissar om jag längtar efter den? Framför allt hoppas jag att jag ska sova bättre, mer än 6 timmar/natt som jag bara sover nu. :(

Oj, sticker han redan! Så skönt för dig att få vara lite solo hemma också, eller tycker du mest att det blir tomt?

Kram!

2009-01-27 @ 14:44:46
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0