Trevlig helg!!

Jippie äntligen fredag!!!
Har nyss delat en pizza med min mamma!! =0)

Idag har jag jobbat 8-1530!!! Lovely!!! lite trist bara att den ända fredagen jag slutar tidigt har sambon kvälls shift....men men!!! =0) det går ju bra  ändå!!

Igår skulle jag ha bloggat men jag satt å läste alla andras å sedan gick jag lös med klorinet å städade toan!! det känns bra att det e gjort!!!

Vad som står på agendan i helgen är att vi har bjudit över våra kära grannar!! på käk!!! ska göra tre 3rätters men har bara funderar ut uvudrätten som blir kyckling!!! =0)

Imorrn är det ju alla hjärtans dag!!! jag har köpt en choklad ask med små små hjärtan till sambon!!! å  åt hunden har jag köpt lite hamburgerkött =0)

Nu ska jag ta å sätta mej ner å kolla lite tv!! om sisådär 45min när Lets dance börjar....fast det är ju  På påret med!!!

Imorrn ska jag till stan iaf!! med mamma å pappa!! sambon får stanna hemma!!! han tjatar om en pecan nöts paj så han kan göra den då!!!! hihihi!!! NOT!!! få se om jag ids göra en ...det tar ju lte tid!!!!!

Ha en finfin fredag!!! KRAM
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0