På strålande humör!!

=0) Ja verkligen!!! har nyss mofflat i mig middag, det blev nudelwok med grönsaker å grillad kotlett å till efterrätt råkade de bli Carte D'or  Stracciatella!!! mumma!!!

Idag har jag jobbad å sedan har jag inte gjort så mycket mera ! sprang några ärenden på stan bara!!! så nu sitter jag här med en kopp kaffe!!!

Sitter å lyssnar på lite musik  med... nu lyssnar jag på Mando Diao....http://www.youtube.com/watch?v=A9rLqHBaxBg
Den låten är bra tycker jag!!! =0)

Sambon å en till kille på hans jobb har gjort en ide som gör att de sparar pengar!! nu ska dom belönas!!! det blev en rejäl slant i kassan!!! tjohej!!! Va kul!!! nu funderar han på att byta bil ! våran har börja krångla lite....bla slirar den på kopplingen.... så nu funderar vi på att byta! det blir en BMW denna gång!!! har ju haft 2förut å jag e ju uppvuxen i en!!! hihihi!!! =0)

Nu e min grannbarndoms kompis hemma!!! ska försöka att träffa henne i helgen med!!!  hon å lilla barnet!! som e hela 1,5år nu!!! huga vad tiden går!!!

Vi ska kanske åka till stockholm en helg med jobbet!! kanske blir kul!! jag har inte bestämmt mej änn!! =0) men det e ju roligt att hitta på något med dom med!!! jaja få se hur det blir!!!

Nu ska jag lyssna vidare!!! bilder få jag lägga ut i helgen!! kanske kommer det några från sambons resa med!??

Kram!!!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Vi har också haft en skön dag i dag. :) Shoppat en massa också, jag var nästan orolig att jag tappat stinget på shoppingfronten. ;)

Jag vill gärna se bilder från sambons resa! :)

Vad härligt med oväntade pengar! Vi fick också det före jul, då maken fick en julbonus från sin firma. Vi satte in det till altan- eller resepengar, men skulle också behöva en nyare bil. Suck...

Kram!

2009-02-05 @ 19:10:51
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0