Bra kämpat!

Imorse hade jag å hunden en liten sovmorgon!!! vaknade kvart över 8a!
Sedan ringde jag vet eftersom han har fått nån släng av ögon fluss eller så!
Så på torsdag ska vi å kolla upp detta!!

Annars började ju dagen skitbra!!!
Vi skulle gå ner till pappa en sväng nu när mamma var på jobbet.... hade förtränkt att han skulle iväg till verkstan med bilen.... jag hade gått halvvägs när jag insåg att vi kommer inte in eftersom vi inte hade några nycklar!!
Istället för att vända å hämta nycklarna så hoppades ju jag att han skulle komma hem !!! så där var vi...jag å hunden ute i -18grader å vill säga : - UTAN långkallingar!!! jag kan säga efter vi varit ute å gått å väntat i typ 50min så kände inte jag mina lår!!! jättemysigt!!!
Vi gick hem ist!!!
Vara ute i -18 grader i över 1h e inte bra om man inte har lånkisar!!! =0) GOOD WORK!!

Efter d så satt jag å åt min frukost under filten!!! det blev en keso macka!!! tror vi var inne i 40min tills pappa var hemma!!! så då tog vi en till prommis!!!

Annars har det inte hänt speciellt mycket!!! det blev vego köttbullar å mos till middag!!! å även en matlåda till mej imorrn!!!

Inatt ska det bli upp til -30 grader sa de på tv!!!

I hope Not!!

Inge kul med kylan längre!!!

Ikväll ska jag se 24 på tv!!! jag längtar sååå!!!! =0)

Kramen!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Men fy, ska ni aldrig få normal temperatur uppe i norr era stackare?

Jag skulle frysa ihjäl...

I dag hade vi -2 grader här, det var lagom.

Kram!

2009-02-17 @ 21:13:41
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0