Blä!!!

Så känner jag för allt idag!!!

Har tåm sovit vid tv'n å känner mej trött!!!


Det känns som ja inte ens orkar göra nån mat!!! =0)

Men de ska jag göra!!! idag blir det Morotsbiffar här i huset å mos hade jag tänkt!!!!

Hoppas att det blir gott!!!


Igår jobbade jag hela dagen å fick se till min besvikelse att Ingvar oldsberg ska sluta med på spåret!!!! det tillhör ju barndomen å är still going strong!!! Tycker att den serien e kung!!! å att programledarna är riktigt roliga!!!

Nu få d skärpa sig!!! Inget på spåret utan gubbarna säger jag!!!


På myrfronten så har vi hittat var de kommer ifrån... i hallen kommer d ifrån!! så vi har innförskaffat myrdoser eftersom inte Anticimex hör av sig å när vi ringde upp dom så var han som höll till uppe inor sjuk....-Då e den stora frågan varför de inte ringer å säger d!!!.....

Så nu har vi strött kanel i hallen med!!!! så de e såååå tjusigt där nu!!! =0)

Idag e de schlagern igen!!!! få se hur bra de e denna gång..... tycker inte att det e lika kul som förut med schlagern...det känns som det e många fylle ringningar... eftersom dekanske sitter å kollar å tycker ...-Gu va kul om denna skitlåt vann..... ja inte vet jag men det känns som det iaf!!!

Det är bara att se så bra det gått för oss sedan svenska folket börjat at rösta.....


Nä .


Daxs att riva morötter!!!! OJOJ så skoj..... *<=0)  ( glad gubbe med hatt.... )


Ha det gott mina Bloggvänner!!!


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

God kväll i stugan!

Har ni lika svinkallt hos er än??? Här är det skapligt och det ska bli varmare nu.

Håkan Hellström var helt magisk i går, vilken kille! Jag blev nästan lite kär... ♥

Ha en mysig kväll och jag förstår känslan av att inte orka laga mat, kunde ni inte köpa hem något gott i stället, ibland bara orkar man inte fixa.

Kram!

2009-02-21 @ 19:13:22
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0