Vilo läge...

HAr jag på dagarna nu! jag ska inte göra så mycket tyckte min barnmorska! gå prommisar på högst 30min å gå typ i snigel fart...sådannt somman aldri har gjort....men det e bara att lyssna på kroppen när den säger ifrån! det har ja iaf lärt mig !


Annars händer det inte så mycket här ska åka på jobbet å handla lite idag sammt lämna mitt intyg.... det e bäst å handla när sambon e med eftersom jag ej får lyfta!/bära!


Samon får städa...å jag sitter eller liger å glor...!=0) men det e inte så himmla långt kvar nu! i mitten av oktober tror jag närmare bestämmt! tiden har gått fort!


så min blogg är int eden roligaste nu att läsa...men jag kommer förhoppningsvis att må bättre! =0)


Kram mina bloggläsare!!!


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Vad mysigt med bio och mat ute! "Sommaren med Göran" tror jag är riktigt rolig, den skulle jag också vilja se! Synd att jag bor typ 100 mil söder om dig...

Ha en kanontrevlig kväll!

Kram!

2009-08-13 @ 10:13:31
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mindy

Hej hej...Vilken vecka är du nu i,.I dag går man in i w 22 så tiden går snabbt..Snart är han hos oss..längtar jätte mycket..

Vagga har jag sedan jag var lite så den ska man hämta hem längre fram..men en spjällsäng blir det med från Ikea...Ha en skön dag.kram

2009-08-13 @ 11:29:44
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0